Online shoppers nemen langer de tijd

Online shoppers nemen steeds langer de tijd voor ze daadwerkelijk tot aankoop overgaan. Dat blijkt uit een onderzoek van het Amerikaanse bureau Netelixer, zo schrijft Textilia. Consumenten gebruiken meer tijd om research te doen. 

"Post-recessie consumenten vertonen ander koopgedrag, waarbij het impulsieve 'click-buying' verleden tijd lijkt", aldus Udayan Bose, directeur van Netelixir. Online consumenten nemen de tijd voor het vergelijken van prijzen en het zoeken van productinformatie en reviews. Ze willen zeker zijn van hun aankoop. "Retailers moeten hier rekening mee houden bij het meten van de resultaten van hun reclamecampagnes", aldus Bose.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!