Gall & Gall gaat voor betaalbare wijn

Gall & Gall gaat standaard honderd wijnen onder de vijf euro in het assortiment opnemen. Na de landelijke uitrol van de nieuwe winkelformule, de invoering van de nieuwe huisstijl en een nieuwe communicatiestrategie focust de retailer nu op prijs binnen het wijnassortiment.

Voor Nederlanders speelt prijs een belangrijke rol bij de aankoop van wijn. In 2010 werd gemiddeld 2,83 euro betaald voor een fles rode of witte wijn. Om dit segment te bedienen breidt Gall & Gall het huidige assortiment uit met een vast aanbod van honderd kwalitatieve wijnen onder de vijf euro. 'Het gaat hierbij om zowel rode en witte wijn als rosé voor ieder moment, voor iedere smaak en oude wereld en nieuwe wereld wijnen uit alle windstreken – van Frankrijk, Chili, Zuid-Afrika en Australië tot Argentinië en Californië', aldus de slijterij in een persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!