C&A komt met vernieuwde website

C&A heeft haar Europese website vernieuwd, waardoor de site nu in alle negentien landen in de lokale taal bereikbaar is. De internationale voertaal is het Engels, maar bezoekers hebben de mogelijkheid op de Europese homepage te kiezen voor hun eigen nationale C&A-website.

De site trekt bij elkaar 150 miljoen bezoekers, waardoor volgens C&A de gebruiksvriendelijkheid verhoogd moest worden. De retailer focuste zich op een heldere structuur en een eenvoudige navigatie bij het vernieuwen van de website.

De website richt zich nog steeds vooral op mode. Er wordt informatie gegeven over de trends van het seizoen en de lopende reclamecampagnes. Ook geeft de retailer inzicht in haar inspanningen op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!