Tesco waardevolste Britse retailmerk

De Britse retailer Tesco heeft een merkwaarde van ruim zeven miljard euro. Daarmee is de winkelier volgens marketingconsultancybureau Interbrand de waardevolste retailer van het Verenigd Koninkrijk.

Tesco laat Marks & Spencer ver achter zich, dat werd gewaardeerd met een waarde van meer dan vier miljard euro.

De top-10 meest waardevolle Britse merken van 2011:

1. Tesco $ 10,1 miljard
2. Marks & Spencer $ 6,1 miljard
3. Boots $ 2,5 miljard
4. Asda $ 1,4 miljard
5. Next $ 1,3 miljard
6. Argos $ 912 miljoen
7. Sainsbury’s $ 849 miljoen
8. Morrisons $ 429 miljoen
9. Waitrose $ 338 miljoen
10. Debenhams $ 202 miljoen

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!