Klant verzint einde commercial Hunkemöller

Hunkemöller roept de hulp in van haar klanten voor het bedenken van een einde van een televisiecommercial. De lingerieketen nodigt creatievelingen uit op de Facebook-pagina van het winkelbedrijf een eindscript te schrijven en deze te delen met vrienden.

De schrijver van het winnende script ziet niet alleen zijn of haar slot op tv, maar wint ook tien seconden gratis shoppen bij Hunkemöller. Daarvoor mag de winnende deelnemer iemand meenemen. De prijsvraag loopt tot en met 10 april.

Voor de huidige commercial van de lingerieformule werd ook al de hulp van klanten gevraagd. Zo mochten ze onlangs uit vijf knappe mannen drie kiezen die een rol in de tv-spot kregen. De drie uitverkorenen ontvingen veertigduizend stemmen en zijn nu te zien in een reclame die is opgenomen in Miami.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!