Facebook komt met Groupon-concurrent

Facebook heeft de dienst Deals gelanceerd, waarmee gebruikers met hun vrienden korting krijgen op bepaalde evenementen en activiteiten. De dienst moet de strijd aangaan met Groupon.

Facebook Deals wordt nu eerst in vijf Amerikaans steden (Atlanta, Austin, Dallas, San Diego en San Francisco) getest. Gebruikers kunnen met Deals via Facebook Credits kortingen aanschaffen op bijvoorbeeld concerten. De kortingen kunnen met vrienden gedeeld worden via e-mail én via het prikbord. Vooral dat laatste moet een kracht worden van Facebook Deals ten opzichte van Groupon.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!