Stijging verkopen Hugo Boss dankzij China

Modeconcern Hugo Boss heeft zijn winst en omzet in het eerste kwartaal van dit jaar zien stijgen door de sterke vraag naar dure Europese merken vanuit Azië. Dit heeft het Duitse merk afgelopen donderdag bekendgemaakt.

Ondanks de economische crisis hebben producenten van luxegoederen als schoenen, handtassen, wijn en horloges de verkopen de afgelopen jaren zien toenemen, mede dankzij de sterke vraag vanuit China.

Hugo Boss boekte het eerste kwartaal een omzet van 539 miljoen euro, een groei van 21 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De winst steeg met 48 procent naar 83,5 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!