‘Multi-Value onderzoek levert toegevoegde waarde’

De inschrijvingen voor de Vakjuryprijzen ING Retail Jaarprijs Beste Winkelketen en Beste Zelfstandige Winkel zijn inmiddels geopend. Een belangrijk onderdeel van het jureringproces is het consumentenonderzoek dat sinds 2003 door Multi-Value wordt uitgevoerd.

Juryvoorzitter Henk Gianotten geeft aan dat de Vakjuryprijzen van de ING Retail Jaarprijs een zekere mate van subjectiviteit in zich hebben. “De jurering wordt door individuele juryleden gedaan en ieder lid heeft uiteraard zijn of haar eigen voorkeur en persoonlijke smaak en daarnaast kijken zij ieder vanuit hun eigen expertise. Om deze subjectiviteit voor een deel objectief te maken, wordt het consumentenonderzoek van Multi-Value toegepast in het juryproces. We kunnen als jury immers zelf vaststellen hoe een winkel moet functioneren, maar het is veel interessanter en objectiever dit aan de consument te vragen”, meent Gianotten.

Het gehele  verhaal is te lezen in het meinummer van RetailTrends. Een introductieabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!