‘Hallo Jumbo’-campagne bekroond

De campagne ‘Dag oude supermarkt, hallo Jumbo’ is bekroond met de reclameprijs SAN Accent 2010 in de categorie retail. De campagne is erop gericht consumenten in nieuwe marktgebieden te verleiden voor Jumbo te kiezen en bestaande klanten in hun keuze te bevestigen.

De campagne bestaat uit tv-commercials en wordt ook doorvertaald naar advertenties, winkelmateriaal, radio en ingezet bij openingen. De bureaus FHV-BBDO en VVO2 Retailcommunicatie en de marketingafdeling en het communicatieteam van Jumbo Supermarkten ontwikkelden de campagne.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!