Klant vergeet pas in nieuw pinapparaat

Klanten vergeten massaal hun bankpas in de nieuwe pinapparaten, waarbij klanten hun pas in het apparaat moeten steken. Winkeliers waarschuwen daarom in toenemende mate klanten vooral hun pas niet te vergeten, aldus het AD.

Bij veel winkels, waaronder Primark, Bruna en Jumbo, piept het apparaat als de bankpas er te lang in blijft zitten. Bij andere winkels is personeel alert dat de klant zijn pas weer terugneemt. Albert Heijn past alle kassa’s bij het zelfscannen aan. Zo komt de kassabon er straks niet uit als de pas niet is verwijderd. IKEA neemt de zelfde maatregel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!