New Look lanceert 'Daily'

De Britse fashion retailer New Look heeft speciaal voor zijn online klanten de New Look Daily gelanceerd. Dat schrijft Retail Systems op zijn site. Met dit nieuwe onderdeel van de website wil de retailer zijn online fans van verschillende social media sites samenbrengen en hen op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen binnen het bedrijf en de fashionwereld.

Met deze stap wil New Look voortborduren op het succes van zijn Facebook-pagina, waarvan het ledenaantal in een jaar tijd zeven keer zo groot werd. Klanten kunnen zich nu online vermaken met een flinke dosis up-to-date fashion informatie en een Schway Outfit Builder, waarmee ze looks kunnen creeeren, delen en kopen vanuit New Look's catalogus.

De 'Daily' is in twaalf weken tijd ontwikkeld door EMC Corporation.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!