‘Laat je niet overvallen’-campagne van start

Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel is een nieuw initiatief gestart tegen winkelovervallen. Onder het motto ‘Laat je niet overvallen’ worden er minimaal 24 voorlichtingsbijeenkomsten voor winkeliers georganiseerd. Retailers krijgen daarbij te horen hoe ze de kans op een overval, geweld of agressie kunnen verkleinen.

De preventietour wordt uitgevoerd in opdracht van minister Opstelten van Veiligheid en Justitie. De bijeenkomsten worden onder anderen bijgewoond door vertegenwoorders van de politie en het OM. Het startsein voor de campagne werd woensdag in Winkelhof Waldeck in Den Haag gegeven. Dat centrum ontving de eerste HBD-ster voor het Keurmerk Veilig Ondernemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!