Intersnack lanceert A-merk CHIO

Intersnack Nederland introduceert binnenkort het nieuwe A-merk CHIO. Onder die naam komen in totaal twaalf producten in de productgroepen specialty chips en zoute biscuits in de schappen te liggen. Dat meldt Distrifood op zijn site.

Volgens de aanbieder van zoute tussendoortjes moet CHIO gaan zorgen voor een extra groei in de categorie zoute snacks. Het nieuwe merk zal worden geïntroduceerd met reclame op televisie, sampling, print, outdoor en online. Daarnaast zal het merk komend najaar te zien zijn als hoofdsponsor van het televisieprogramma Expeditie Robinson.

Intersnack heeft momenteel de merken Jack Klijn, Pom-Bär en Heartbreakers onder zijn hoede.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!