Zalando opent shop voor derden

Externe partijen kunnen vanaf volgend jaar hun merkartikelen in online kledingwinkel Zalando aanbieden. De groeiende webwinkel lijkt open te staan voor alle marktpartijen. Voorwaarde is dat de producten zich, van elkaar en van Zalando’s eigen aanbod, dienen te onderscheiden.

Dat onderscheid moet terug te zien zijn in de kwaliteit van de artikelen en de presentatie daarvan in tekst en beeld. De retailer stelt nadrukkelijk dat er geen sprake moet zijn van prijsconcurrentie tussen de afzonderlijke gebruikers.

Per product staat aangegeven wie de verkopende partij van het artikel is. Bovendien kunnen merkeigenaren op een eigen pagina hun artikelen apart tonen. De logistieke afhandeling van de transacties, op de logistiek na, komt geheel in handen van Zalando.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!