Burger King doet gezond

De Amerikaanse fastfoodketen Burger King komt met gezondere producten in het assortiment. Dit heeft de formule afgelopen week bekendgemaakt. Met het toevoegen van havermout en salades aan het menu hoopt de keten aantrekkelijker te worden voor vrouwen en families.

"We zijn bekend om onze burgers, en dat blijft ook zo", aldus topman Steve Wiborg. "Met deze toevoegingen willen we onze basis verbreden."

De werkloosheid onder de belangrijkste doelgroep van de hamburgergigant, mannen tussen de zestien en 35 jaar, is enorm hoog. Om deze doelgroep te kunnen blijven bedienen is het van groot belang om goedkopere producten te bieden. Afgelopen jaar lanceerde de keten al een speciaal ontbijtmenu.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!