NS: Triumph campagne te sexy

De straatcampagnes van Triumph worden geweerd uit de NS stations. De campagne bestaat uit billboards, abri’s en lcd animatieschermen met touch screen. Laatstgenoemde laat een model in een jurkje zien, waarbij geleidelijk zichtbaar wordt wat zij eronder draagt: de zogenoemde Shape Sensation van het lingeriemerk.

De NS ziet de beelden op het animatiescherm echter als aanstootgevende stripteases, waarmee het haar reizigers niet lastig wil vallen. Rob Brand, directeur van Triumph International noemt de keuze van de NS ‘te zot voor woorden’. “Tien jaar geleden waren er live lingerieshows op het station. Niemand die er wat van zei. Nu laten we alleen op een bijzondere manier zien dat Shape Sensation een mooi effect heeft op het figuur van een vrouw."

De NS wil in plaats van de lcd-schermen de statische abri’s op de stations plaatsen. Op de lijnbaan in Rotterdam wordt de bewegende reclame wel geaccepteerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!