Macintosh start online schoenenformule

Macintosh Retail Group gaat in ons land nadrukkelijker de concurrentie aan met online schoenenretailers. Met Intreza.nl, een webshop die dames-, heren-, en kinderschoenen aan de man brengt, opent het concern de aanval op de gevestigde orde. Naast de Macintosh-merken Dolcis, Invito, Manfield, PRO, Shick en Steve Madden worden ook andere merken aangeboden.

Macintosh meldt in een persbericht dat ‘deze stap past binnen de strategie van grootste crosschannel retailer van de Benelux’. De strategie van Macintosh Retail Group is erop gericht om zoveel mogelijk vraag- en contactmomenten met de klant af te dekken via alle verkoop- en communicatiekanalen, zo laat het concern weten. “Door de unieke positie met zo’n 1150 winkels en kennis van klanten, producten en markten, heeft Macintosh Retail Group voordeel ten opzichte van de ‘pure players’ die zich uitsluitend richten op verkoop online.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!