Makro geeft winkels facelift

Makro steekt zijn winkelformule in een nieuwe jas. Daartoe breidt de groothandel zijn productaanbod uit met een aantal diensten en opleidingen voor ondernemers. Daarnaast opent La Place een restaurant in de Makro-vestigingen.

De Makro-vestiging in Amsterdam fungeert als conceptvestiging; daar is vanaf deze week zichtbaar hoe de nieuwe formule eruit zal gaan zien. “Veel ondernemers maken barre tijden door en weten vaak niet meer hoe ze hun omzet kunnen laten stijgen’, meldt algemeen directeur Makro Nederland Jean-Pierre Bienfait. “Met meer dan 1 miljoen ondernemers als vaste klant van Makro weten wij als geen ander wat ondernemers bezighoudt en welke huidige behoeften zij hebben. Juist op deze veranderende behoeften spelen wij in om onze klanten door de economische storm te helpen.”

Tot de nieuwe diensten en trainingen behoren onder meer de Groei Campus; een opleidingscentrum waar ondernemende klanten voor een symbolisch bedrag diverse trainingen en workshops kunnen volgen. Daarnaast heeft Makro een netwerkplek aan de vestiging toegevoegd: Makro Pro. In deze zogenoemde horeca business lounge staan adviseurs van Makro klaar om horecaondernemers te adviseren.

Eerder al opende The Phone House een shop-in-shop in Makro en is de groothandel in zee gegaan met Apple. Medewerkers van Makro zijn getraind in het adviseren over deze producten.
RetailNews

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!