Directeur Rocks positief over toekomst

Het spaarsysteem Rocks wint aan populariteit bij de consument, zegt directeur Jan Nelissen in het AD. Nelissen reageert hiermee op de negatieve geluiden rondom concurrent Air Miles. ABN AMRO heeft besloten te stoppen met Air Miles en Albert Heijn geeft alleen nog maar punten voor haar huismerk. Rocks heeft nu 2,1 miljoen actieve spaarders. Vorig jaar waren dat er minder dan 2 miljoen. "Ik kan alleen maar zeggen dat mensen het Rocks-systeem erg concreet vinden. Voor elke 220 punten ontvangt de klant een zogenaamde Rocks-vijfje; een dukaat met de waarde van vijf euro. Dat zegt de consument heel wat meer dan een aantal punten. En we hebben net onderzoek gedaan onder onze klanten. Ook daaruit blijkt dat ze erg tevreden zijn met het spaarsysteem", aldus Nelissen in het AD. Super de Boer en Texaco zijn op dit moment de grootste partners van Rocks.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!