RedPrairie lanceert digitaal retailplatform

RedPrairie komt met commerceinmotion.com, een wereldwijd digitaal platform voor supply chain- en retailmanagers. Het platform biedt informatie en visies waarmee managers volgens RedPrairie concurrentievoordeel kunnen behalen in een tijdperk van toenemende globalisering en veranderende marktbehoeften. “Met commerceinmotion.com willen we ketens helpen om concurrerend te zijn op de wereldmarkt”, zegt David Bruno, directeur RedPrairie. “De snelheid waarmee het supply chain-landschap verandert, gecombineerd met de constante behoeften van consumenten, heeft invloed op bedrijven in de gehele supply chain. We willen deze partijen een interactief en inzichtelijk platform bieden om effectiever te concurreren.”

Commerceinmotion.com omvat volgens RedPrairie diverse bronnen die de specifieke uitdagingen en kansen in de wereldwijde markt documenteren en supply chain- en retailpartijen onderling verbinden. Verder biedt het platform toegang tot informatie van partijen als Capgemini, Microsoft en Tompkins Associates.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!