RedPrairie komt met commerceinmotion.com, een wereldwijd digitaal platform voor supply chain- en retailmanagers. Het platform biedt informatie en visies waarmee managers volgens RedPrairie concurrentievoordeel kunnen behalen in een tijdperk van toenemende globalisering en veranderende marktbehoeften. “Met commerceinmotion.com willen we ketens helpen om concurrerend te zijn op de wereldmarkt”, zegt David Bruno, directeur RedPrairie. “De snelheid waarmee het supply chain-landschap verandert, gecombineerd met de constante behoeften van consumenten, heeft invloed op bedrijven in de gehele supply chain. We willen deze partijen een interactief en inzichtelijk platform bieden om effectiever te concurreren.”
Commerceinmotion.com omvat volgens RedPrairie diverse bronnen die de specifieke uitdagingen en kansen in de wereldwijde markt documenteren en supply chain- en retailpartijen onderling verbinden. Verder biedt het platform toegang tot informatie van partijen als Capgemini, Microsoft en Tompkins Associates.
RedPrairie lanceert digitaal retailplatform
Gepubliceerd op 25 oktober 2011 om 00:00
Reacties 0