Coca-Cola vervangt rood door wit

Coca-Cola doet in de Verenigde Staten tijdelijk afstand van het bekende rode blikje. Voor het eerst in haar geschiedenis produceert het merk witte blikjes. Het betreft een actie in samenwerking met het WWF om aandacht te vragen voor het lot van de ijsbeer. Op de blikjes staan dan ook ijsberen afgebeeld. Coca-Cola doneert daarnaast drie miljoen dollar aan de organisatie. De actie duurt van 1 november tot februari 2012. De flessen Coca-Cola, Cola Ligt, Sprite en Coca-Cola Zero worden tijdens deze periode voorzien van witte doppen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!