ECI-directeur dreigt telefonistes met ontslag

De werksfeer op het callcenter dat boekenclub ECI inhuurt voor zijn klantenservice wordt er niet beter op. Vorige week boden twaalf telefonistes van callcenter E-Ways directeur Ton Cieraad van ECI een petitie aan omdat ze van mening zijn ‘alleen nog als kostenpost te worden gezien’. Cieraad verscheurde de petitie direct na overhandiging en dreigde met ontslag op staande voet.

Cieraad liet de medewerkers in een brief weten: “U heeft mijn geduld nu verspeeld. Uw handelwijze wil ik graag bestempelen als onacceptabel. Bij herhaling zullen er maatregelen volgen, waarbij ontslag op staande voet zeker niet moet worden uitgesloten.”

FNV Bondgenoten heeft een advocaat ingeschakeld en eist dat Cieraad zijn dreigement van ontslag intrekt.

Eerder: ECI-directeur verscheurt petitie


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!