Storing kost Wehkamp forse omzet

Een storing heeft online retailer Wehkamp.nl woensdag zo’n honderdduizend euro gekost. De retailer meldde dat de website nu weer volledig functioneert.

De retailer verwees mensen door naar de mobiele site, die wel gewoon functioneerde. “De mobiele site is ook vanaf een laptop of pc bereikbaar”, aldus Dirk van den Bogaart, reputatiemanager bij Wehkamp. “Hier is door onze klanten veelvuldig gebruik van gemaakt. Mobiel zagen we een zeer sterke omzetgroei.” Volgens Twinklemagazine zet Wehkamp elk uur zo’n veertigduizend euro om, nachtelijke uren meegerekend. RFS Holland Holding, het moederbedrijf van het online warenhuis, liet vorige week weten dat de omzet van Wehkamp over de eerste zes maanden 267 miljoen euro bedraagt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!