Bart Smit verkoopt via billboards

Treinreizigers kunnen voortaan via billboards op stations speelgoed aanschaffen. Op alle NS-stations van Nederland staan billboards met afbeeldingen van Mattel en Bart Smit speelgoed, voorzien van QR-codes. Wanneer een reiziger deze scant, wordt hij direct naar de aanschafpagina gebracht. De bestelling wordt dan op de volgende werkdag bezorgd.

De speelgoedfabrikant en winkelketen zijn de samenwerking aangegaan om de Sinterklaasstress bij consumenten weg te nemen. “Mensen hebben steeds minder tijd om op cadeautjesjacht te gaan”, aldus Matthijs de Rooij, woordvoerder van Mattel. “Wij zijn daarom op zoek gegaan naar plekken waar ze juist tijd te doden hebben en kwamen snel uit op treinstations. Samen met Bart Smit hopen wij de Sinterklaasinkopen te vergemakkelijken en zo stress te verminderen."

Metrostations in Zuid-Korea voeren een verglijkbaar initiatief. Consumenten kunnen hun dagelijkse boodschappen doen door met hun smartphone een afbeelding van een product te scannen. Deze worden vervolgens thuisbezorgd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!