Triumph wil 's werelds grootste worden

Triumph International wil het komende half jaar flink groeien in Italië. Voor juni 2012 zal de lingerieretailer tien nieuwe winkels openen, waarvan vijf in en rondom de steden Milaan en Rome. Eind november opende het fashionlabel al een 220 vierkante meter grote flagship store op de Via Dante in Milaan.

“Het is Triumph’s missie om leider te worden in de lingeriemarkt”, aldus Todd Overmyer. Naast de groei in Italië richt Triumph zijn pijlen onder andere ook op Chili, waar het bedrijf onlangs de lokale retailer Coty’s overnam. “Wij zijn op zoek naar A-locaties in grote en middelgrote steden in onze focus regio’s in Europa, Azië en Noord- en Zuid-Amerika.”

Wanneer alles volgens plan verloopt heeft Triumph komend jaar 35 eigen winkels in de Italiaanse markt. Momenteel zijn er 2100 winkels van het merk in 35 landen. Hiervan worden 450 punten gerund door franchisenemers en er zijn 850 partner stores.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!