Tesco op de vingers getikt

Sainsbury’s heeft van de Britse reclamecodecommissie gelijk gekregen in een zaak tegen concurrent Tesco. Laatstgenoemde claimde in haar reclame’s dat alle verse sla van de keten binnen 24 uur in de winkels ligt. Onderaan de advertentie werd in kleine letters vermeld dat dit niet altijd het geval is vanwege ‘onvoorziene omstandigheden’.

Sainsbury’s diende om die reden een klacht in bij de Britse waakhond. Tesco heeft inmiddels toegegeven dat niet alle sla binnen 24 uur in de winkels kan liggen, en moet zijn campagne intrekken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!