Wereldwinkels betrekken jongeren bij vernieuwing

De Wereldwinkels gaan de komende drie jaar advies inwinnen bij jongeren voor de vernieuwing van hun retailconcept. De cadeauwinkels met fairtrade producten hebben hiertoe het online co-creatie platform Fairminds geïntroduceerd.

Via Fairminds kunnen jongvolwassenen meedenken over het concept fairtrade, hun mening geven over het assoertiment, meewerken aan productdesign en zelf ondernemen, aldus de Landelijke Vereniging van Wereldwinkels in een persbericht. “Met name als het gaat om assortiment en productkeuze kunnen we de jeugdige inzichten gebruiken”, aldus Mirjam van ’t Veld, voorzitter van de Landelijke Vereniging van Wereldwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!