Klanten van Groupon die regelmatig deals sluiten met de kortingensite, krijgen een streepje voor. De site introduceert speciale deals voor zijn zogenaamde ‘Blacklabel-klanten’.
De deals zijn niet op de website van Groupon te boeken maar worden via directe kanalen aangeboden. Klanten die regelmatig Groupon deals kopen ontvangen een e-mail met de aanbieding. Ook worden de deals met fans van Groupon op Facebook en Twitter gedeeld.
Groupon is voor de eerste deal de samenwerking aangegaan met restaurant Niven te Rijswijk. Blacklabel-klanten kunnen een tien-gangenproeverij via de kortingssite boeken. “We zijn kritisch in onze selectie van partners die in aanmerking komen voor de Black Label deals”, aldust Lilian Doets, marketing manager bij Groupon. “We bereiden de deal zorgvuldig voor met onze partners. Dat betekent in dit geval dat de tijd om in te schrijven kort was en de periode waarin de Groupon ingewisseld kan worden, zes maanden duurt.”
Groupon beloont loyaliteit
Gepubliceerd op 31 januari 2012 om 00:00
Reacties 0