Eerste automaat voor mobieltjes
Gepubliceerd op 27 februari 2012 om 00:00
Consumenten kunnen op het scherm van de automaat een keuze voor het type abonnement maken. De machine biedt acht types mobiele telefoons van Samsung en verschillende sim-only abonnementen. "We mikken met dit concept op de prijsbewuste klant. Bellers weten bij ons precies wat de kosten zijn van hun toestel, bellen, sms'en en internetten", aldus Sharon van de Kuijt, marketingmanager bij hollandsnieuwe. "We hebben geen eigen winkels nodig op drukbezochte locaties, hierdoor kunnen we de tarieven laag houden. Bovendien sluit The Shopping Wall goed aan bij onze bekende 'wij doen het anders aanpak'."
Hollandsnieuwe is sinds begin 2011 actief op de Nederlandse telecommarkt. Het is een initiatief van mobiele telecompionier Ramon van Velzen en dochter van Vodafone. De keten opereert los van Vodafone en gebruikt naast online kanalen, ook de verkooppunten van Belcompany.
Reacties 0