Vaste Albert Heijn-klanten brengen gemiddeld 44 procent meer tijd door op de website van bol.com dan de gemiddelde Nederlander. Met ruim 25 minuten verblijven zij bijna zeseneenhalve minuut langer op de site dan de gemiddelde Hollandse consument. Dit blijkt uit cijfers van het GfK Media Efficiency Panel.
Volgens GfK zijn vaste AH-klanten, consumenten die gemiddeld 1,65 keer per week boodschappen doen bij Albert Heijn en die verantwoordelijk zijn voor ruim driekwart van de omzet van de supermarktketen. Het gaat hierbij om 30,5 procent van alle Nederlandse huishoudens.
Van de vaste AH-klanten komt 44,9 procent maandelijks op bol.com. Zij oriënteren zich breder dan de gemiddelde Nederlander: vaste Albert Heijn-shoppers bekijken maandelijks gemiddeld 40,8 pagina’s. Iedere pagina wordt gemiddeld 37,2 seconden bekeken.
Eerder: Ahold lijft bol.com in
Vaste AH-klant vaak op bol.com
Gepubliceerd op 28 februari 2012 om 00:00
Reacties 0