'H&M komt met nieuw luxe label'

Een mogelijk nieuw label van de Zweedse fashionretailer H&M houdt de gemoederen bezig. De Zweedse krant Dagens Industri schrijft dat de keten plannen heeft om een ‘luxe’ lijn te lanceren, hoger gepositioneerd dan COS, het exclusievere zusje van H&M.

De retailer heeft het bericht noch ontkend, noch bevestigd. “We kunnen op dit moment nergens over berichten. Wel maken we continue nieuwe plannen, dat hoort bij ons werk”, aldus woordvoerster Charlotta Nemlin. Volgens de krant wordt Behnaz Aram de hoofdontwerper van het nieuwe label. Hij is momenteel actief bij het design team van de H&M New Business divisie, waar de labels COS, Monki, Weekday en Cheap Monday onder vallen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!