Timberland wil klant 'zijn verhaal' vertellen

Outdoorkledingmerk Timberland heeft in verschillende winkels in Engeland, Singapore en de Verenigde Staten interactieve touchscreens geïnstalleerd. De beeldschermen brengen de verhalen achter het merk in beeld, die een dialoog met de klant moeten uitlokken.

“Met de verhalen laten we klanten dieper in ons merk duiken”, vertelt Bevan Bloemendaal, senior global director van Timberland. “We inspireren klanten om het buitenleven te ontdekken. Dat doen we met foto’s en video’s van onze producten, maar ook door achtergrondinformatie bij onze innovaties te geven. Bovendien belichten we verschillende culturen en de levensstijl die zij hebben, om onze klanten iets te leren en aan het denken te zetten”, aldus Bloemendaal.

De digitale displays zijn speciaal voor Timberland ontworpen. De software is cloud-based, waardoor de verhalen vanuit een centraal punt direct verspreid worden over de verschillende winkels. Klanten kunnen via de systemen bovendien feedback geven over het merk en zijn producten.

Op de Facebookpagina van RetailTrends is een video over de interactieve displays van Timberland te zien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!