Retailers profiteren van de combinatie van huis-en-huisreclame en nieuwere advertentievormen, zoals social media en mobiele apps. Print en digitaal lijken elkaar te versterken. Toch is nog niet precies te zeggen wat de toekomstige rol van huis-aan-huisreclame wordt. Tijdens de vijftiende Nationale Dag van de Brievenbusreclame, die plaatsvindt op 24 mei, worden verschillende toekomstscenario’s over huis-aan-huisreclames uiteengezet.
De Nationale Dag van de Brievenbusreclame biedt onder meer workshops van Gall & Gall, Van Haren, Primera en de Bijenkorf over (re)branding en de rol van reclamefolders daarin. In de middag worden bovendien de vak- en consumentenprijs voor beste huis-aan-huisreclame uitgereikt.
Meer informatie over het evenement en aanmelden doet u hier.
‘De rol van huis-aan-huisreclame evolueert’
Gepubliceerd op 26 april 2012 om 00:00
Reacties 0