Profile Tyrecenter wint NFV Franchise Trofee

Profile Tyrecenter heeft dinsdag de NFV Franchise Trofee gewonnen. Andere genomineerden voor de vakprijs voor franchiseformules waren Boerenbond/Welkoop en New York Pizza.

Volgens de vakjury is Profile Tyrecenter de terechte winnaar, omdat bedrijf excelleert in de zeven hoofdpunten die de jury als criteria heeft gesteld. Er werd gekeken naar het verdienmodel van het bedrijf, de organisatie, de kwaliteit en kwantiteit van mensen en investeringen, de gerealiseerde groei en de communicatie tussen franchisegever en franchisenemers. De jury omschrijft Profile Tyrecentre in het rapport als 'een prachtig voorbeeld van kundig ondernemerschap gedurende een lange periode en dat in een voortdurend in beweging zijnde markt'.

De winst van de NFV Franchise Trofee noemt Profile Tyrecenter-directeur Harm Nieboer 'een eer'. “Het winnen is vooral een beloning voor het feit dat wij, franchisenemers en hoofdkantoor, samen veel energie steken in een goede samenwerking. Deze prijs is een beloning voor iedereen in de organisatie." De prijs was vorig jaar een prooi voor boekenwinkelketen Bruna.

De genomineerde formules presenteerden zich aan de vakjury op 4 april. De door NFV erkende formules moesten voldoen aan strenge kwaliteitseisen op het gebied van winstgevendheid, goede verdiencapaciteit en onderlinge communicatie.

Hier kunt u bekijken hoe Profile Tyrecenter zich presenteerde na nominatie voor de NFV Franchise Trofee 2012.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!