Albert Heijn personaliseert medewerkersmagazine

Albert Heijn geeft in het kader van zijn 125-jarig bestaan een speciale jubileumuitgave uit van het medewerkersmagazine Aha. Dat schrijft Reclameweek online. Alle werknemers van de supermarktketen kregen de mogelijkheid om met een eigen foto en tekst op de cover te staan.

Met de speciale uitgave wil Albert Heijn onderstrepen dat iedere medewerker bijdraagt aan de successen van de retailer in de afgelopen 125 jaar van het bedrijf. Naast de geïndividualiseerde covers, die door tweeduizend medewerkers werden geüpload, is er een samengestelde cover gecreëerd waarop 250 ingezonden foto’s te zien zijn.

Het conceptidee en de redactionele productie was in handen van Hemels Customer Media en de techniek achter het project werd verzorgd door Van Soelen Communicatie. Het Aha jubileummagazine verschijnt in een oplage van 100 duizend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!