Lief! expandeert naar Duitsland

Het Nederlandse lifestyle merk lief! betreedt de Duitse markt. Het label voor zowel kinderen als volwassenen introduceert deze zomer een webshop voor onze oosterburen en opent in 2013 een flagshipstore en diverse shop-in-shops in het land. 

Om de Duitsers kennis te laten maken met lief!, presenteert het merk zijn totaalconcept van 13 tot en met 16 september op de Kind + Jugend beurs in Keulen. ‘We benaderen de Duitse markt op dezelfde manier als we zes jaar geleden in Nederland hebben gedaan”, zegt Bas van ’t Veer, export manager bij lief! Lifestyle. “We kiezen ook hier voor shop-in-shops omdat dit in Nederland bij retailers als V&D en Prènatal succesvol is gebleken. Daarnaast zijn er plannen om het lief! magazine in 2013 in Duitsland uit te brengen. We hopen via diverse kanalen de Duitse consument enthousiast te maken over ons merk.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!