Unilever benut laatste Olympische Spelen

Consumenten ontkomen tijdens de Olympische Spelen niet aan de commercials en acties van was- en levensmiddelenproducent Unilever. De sponsor van de Olympische Spelen stopt na het evenement met zijn partnerschap met sportkoepel NOC*NSF. Londen is dus de laatste mogelijkheid om de Olympische Spelen te gebruiken voor publiciteit, zo meldt hoofd sponsoring Milena van Not tegen de NOS.

De komende reclamecampagne wordt dan ook ‘één van de grootste klappers van de afgelopen jaren’. In de televisiecommercials speelt onder meer de voormalig Olympisch bokser Arnold Vanderlyde een rol.

Unilever wordt na augustus sponsor van het Wereld Natuur Fonds. Het goede doel zou goed bij de producent passen, aangezien Unilever zich wil richten op de thema’s gezondheid, duurzaamheid en welzijn. “Ons bedrijf is verder gegroeid”, aldus Van Not.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!