Spar steekt folder in nieuw jasje

Supermarktketen Spar heeft zijn promotiemateriaal in een nieuw jasje gestoken. Klanten van de supermarkt vonden afgelopen week een eerste exemplaar van de vernieuwde folder in hun brievenbus.

Volgens een woordvoerder heeft Spar gekozen voor 'een frissere look' en wordt voor de folder gebruik gemaakt van 'een heldere kwaliteit papier'. Hierdoor komen met name foto's van verse producten beter tot hun recht. Ook geeft de nieuwe folder, naast het assortiment actieproducten, ruimte aan recepten.

Tevens zijn de winkelmaterialen en website van Spar vernieuwd. De meest opvallende aanpassing in het uiterlijk van het materiaal is het veranderde logo, dat verticaal en staand is, in plaats van horizontaal. Hierdoor komt het beeldmerk volgens Spar sterker naar voren dan de naam.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!