Agrimarkt wil in zijn winkels meer aandacht voor lage prijzen. De supermarkt introduceert daartoe zogenaamde prijspijlen die de vijfhonderd producten met de laagste prijs benadrukken. Prijzen worden daarbij niet verder verlaagd, laat de formule weten. Ook in de folder worden de lage prijzen belicht.
"We zien dat klanten Euro Shopper vergelijken met ons Markant-merk, maar daaronder zit juist nog een range met lagere prijzen. Het prijspijl-logo moet dat benadrukken", legt een woordvoerder uit. De formule is te klein om de laagste prijslijn onder één merk te brengen, stelt de zegsman . "Dat zou alleen binnen Superunie-verband mogelijk zijn."
Agrimarkt gaat ook de regionale afkomst van veel producten benadrukken. "We zijn onderdeel van een en willen dat onze klanten meer laten zien", aldus de woordvoerder.
Agrimarkt gaat lage prijzen benadrukken
Gepubliceerd op 23 augustus 2012 om 00:00
Reacties 0