IKEA stopt fotograferen voor catalogus

IKEA gaat voor zijn catalogus van volgend jaar veel fotografie vervangen voor virtuele 3d-beelden. Het Zweedse woonwarenhuis wil zo op de kosten besparen.

Het winkelconcern geeft al decennialang meer dan twee derde van het marketingbudget uit aan het bouwen van interieurs. Die zijn modegevoelig en moeten met grote precisie worden neergezet. Het gebruik van 3d-afbeeldingen kan ‘een aanzienlijk bedrag’ besparen. Hoe hoog de besparingen zijn laat IKEA niet weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!