Bakker Bart lanceert nieuw concept

Bakker Bart heeft  vier nieuwe winkels geopend die zijn omgebouwd naar een nieuw concept. De nieuwe winkels worden nog steeds gekenmerkt door de felle roze merkkleur maar hebben een ambachtelijke uitstraling. Aanbiedingen en garanties worden op krijtborden gepresenteerd. Zo zijn de krijtborden voorzien van leuzen als ‘Brood op = morgen voor nop’, ‘Altijd iets lekkers bij de koffie’ en ‘Kinderen krijgen altijd een krentenbolletje’.

Ook aan het assortiment van de bakkersketen is geschroefd. De producten worden aangepast aan het consumptiemoment en aan het type klant. Zo is het assortiment in de stad anders dan in een dorp. In een dorp ligt de nadruk op brood voor thuisgebruik, belegde broodjes, vlaaien en koffie. In de stad worden producten aangeboden die voor snelle consumptie geschikt zijn, waaronder panini’s, belegde broodjes, snacks en verse sappen.

De winkels beschikken over gratis wifi, zodat klanten tijdens het eten toegang hebben tot het internet. Klanten die geen zin hebben om in de winkel te wachten, kunnen via internet bestellen en vervolgens de bestelling ophalen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!