Scheer & Foppen introduceert virtuele helpdesk

Scheer & Foppen-klanten die computersupport nodig hebben kunnen terecht bij een nieuwe virtuele helpdesk in de winkel.

Via een videoconferentie komen zij in contact met een technische supportmedewerker. Met hun eigen computer voor zich worden ze via de videoconferentie-zuil direct geholpen door de technische expert. Wanneer nodig kan de computer aan de zuil aangesloten worden zodat de medewerker de computer direct kan overnemen en benodigde aanpassingen voor u uit handen kan nemen. Mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, dan wordt er samen met de consument gekeken naar de mogelijke alternatieven.

Scheer & Foppen introduceerde een jaar geleden al de iDesk. Deze zuil werd niet gebruikt als helpdesk, maar om consumenten op de kleinere winkelvloer toch toegang te geven tot het ruime assortiment van de webwinkel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!