'Service online reisbureau net zo goed'

Consumenten vinden de service van online reisbureaus net zo goed als die van traditionele reisbureaus met deskmedewerkers. Dat blijkt uit klantrecensies op Preferenso.nl, een onafhankelijke reviewsite over bedrijven.

Over het algemeen scoren de reisbureaus sowieso goed op service: het cijfer voor de hele branche is een 7,9 over meer dan 1.100 reviews. Er zijn geen onvoldoendes gegeven.

In de top-tien beste reisorganisaties staan zeven online reisbureaus met de hoogste klantoordelen: Booking.com (9.0), Vliegwinkel.nl (8,7), Vliegtickets.nl (8.5), Vliegtarieven.nl (8.4), Agoda.nl (8.3), Cheaptickets.nl (7.7) en Kras.nl (7,4). De webwinkels scoren vooral op lage boekingskosten en reactiesnelheid. Ook de service om makkelijk te kunnen annuleren, wordt gewaardeerd.

De consument boekt tegenwoordig zestig procent van haar reizen bij de online aanbieders en dat aandeel groeide de afgelopen jaren steeds met tien procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!