Zes e-commerce organisaties willen de online participatie van MKB’ers bevorderen met het platform COWW (Compleet Ongebegrensde Webwinkel). Het platform is deze week gelanceerd door de organisaties Blinker, Cargowiz, Easy Internet Marketing, MultiSafePayl, Techtwo Internetdiensten en The Feedback Company.
Volgens onderzoek van ING verkoopt slechts een kwart van de MKB’ers online. COWW hoopt dit percentage fors te verhogen. De ondernemers die gebruik willen maken van COWW kunnen kiezen uit drie verschillende Magento-pakketten, voor maximal vijftig, vijfhonderd en duizend producten per maand.
De zes initiatiefnemers hebben ieder hun eigen expertise op het gebied van Magento webshop software, internet- en e-mailmarketing, logistiek, betaalsystemen en online reviews. “Op deze manier bieden we webwinkeliers een complete start, met alle onmisbare e-commerce onderdelen die een onderneming nodig heeft om succes te boeken”, vertelt André van Kempen, partner bij Techtwo Internetdiensten. Aangesloten webwinkeliers kunnen gebruik maken van de begeleiding van Dr. Coww, een virtuele adviseur die klanten op weg helpt.
COWW zegt gebruik te maken van relatief lage opstartkosten, zodat de ondernemer de investering snel terugverdient. Bedrijven die na een tijdje toch online willen uitbreiden, kunnen een groter Magento-pakket aanvragen.
Nieuw platform voor e-commerce participatie MKB
Gepubliceerd op 29 oktober 2012 om 00:00
Reacties 0