Is kannibaliseren onontkoombaar of kunnen online/e-commerceactiviteiten en winkelvloer elkaar juist versterken? Op de Retail Cross Media Summit 2012 is dit een van de vragen waar u antwoord op krijgt. Onder andere van Barbara Keurntjes, die vertelt over haar ervaringen bij D-Reizen en Shoeby.
De Retail Cross Media Summit, op 7 november in Utrecht, gaat over alle kanalen en hun betekenis voor retail. In de breedte. Want dat is de realiteit. Onder het motto ‘Neem de regie!’ wapent u zich hier met kennis, praktijkervaring, tips en tricks van retailers en strategen.
Alle sprekers slaan de brug tussen de ‘traditionelen’ (die starten vanuit een meer traditionele media-inzet) en de ‘modernen’ (die beginnen vanuit e-commerce en uitsluitend online media). Ze delen hun ervaringen. Strategisch en praktisch. Over de optimale inzet van print en digitaal; de integratie van offline en online; businessmodellen; processen; de rol van medewerkers; de rol van de winkelvloer. Voor merkbeleving, klantenbinding en rendement op de winkelvloer en/of in e-commerce. En ze geven hun visie op crossmedia in 2015. Dit alles onder leiding van dagvoorzitter Stephan Fellinger.
Klik hier voor het programma en lees meer over de sprekers.
DDMA-leden ontvangen vijftig euro korting en betalen 295 euro. Inschrijven doet u hier.
Retail Cross Media Summit 2012
Gepubliceerd op 30 oktober 2012 om 00:00
Reacties 0