Retail Cross Media Summit 2012

Is kannibaliseren onontkoombaar of kunnen online/e-commerceactiviteiten en winkelvloer elkaar juist versterken? Op de Retail Cross Media Summit 2012 is dit een van de vragen waar u antwoord op krijgt. Onder andere van Barbara Keurntjes, die vertelt over haar ervaringen bij D-Reizen en Shoeby.

De Retail Cross Media Summit, op 7 november in Utrecht, gaat over alle kanalen en hun betekenis voor retail. In de breedte. Want dat is de realiteit. Onder het motto ‘Neem de regie!’ wapent u zich hier met kennis, praktijkervaring, tips en tricks van retailers en strategen.

Alle sprekers slaan de brug tussen de ‘traditionelen’ (die starten vanuit een meer traditionele media-inzet) en de ‘modernen’ (die beginnen vanuit e-commerce en uitsluitend online media). Ze delen hun ervaringen. Strategisch en praktisch. Over de optimale inzet van print en digitaal; de integratie van offline en online; businessmodellen; processen; de rol van medewerkers; de rol van de winkelvloer. Voor merkbeleving, klantenbinding en rendement op de winkelvloer en/of in e-commerce. En ze geven hun visie op crossmedia in 2015. Dit alles onder leiding van dagvoorzitter Stephan Fellinger.

Klik hier voor het programma en lees meer over de sprekers.

DDMA-leden ontvangen vijftig euro korting en betalen 295 euro. Inschrijven doet u hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!