Plus introduceert non-food concept

Supermarktformule Plus introduceert medio 2013 het non-food totaalconcept Didden Quality. Het concept telt zo'n duizend non-foodartikelen, waarvan driehonderd artikelen geregeld wisselen.

Het assortiment van Didden Quality bestaat uit acht segmenten: keuken, schoonmaak, optiek, haarmode, beenmode, textiel, schrijfwaren en feestartikelen. Dit assortiment wordt gefaseerd ingevoerd bij de Plus-winkels, stelt marketingmanager Dagmar Weltens van full service merchandiser Didden Distributie Maatschappij B.V.

Didden Quality wordt geïntroduceerd als het antwoord op de versnippering van het non-food aanbod in supermarkten. De ontwikkeling van het schap en het assortiment heeft zo'n twee jaar voorbereiding gekost.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!