C&A wil online shoppers naar zijn winkels lokken met de nieuwe Click & Collect service. De service is in Duitsland gelanceerd en biedt consumenten de mogelijkheid hun bestelling bij het dichtstbijzijnde filiaal op te halen. De keten wil zijn multichannelstrategie met deze optie meer vorm geven. De keten rekent geen verzendkosten voor deze bezorgoptie.
De service is voorlopig alleen nog in Duitsland beschikbaar. Verwacht wordt dat de moderetailer na de drukke decembermaand de balans opmaakt en besluit of Click & Collect ook in andere landen wordt gelanceerd.
In Nederland introduceerde Blokker vorige maand een Click & Collect service. Consumenten kunnen hun bestelling in alle winkels van Blokker afhalen. Bol.com lanceerde twee weken geleden een vergelijkbaar systeem in vestigingen van Albert Heijn. De Click & Collect service wordt nu in 59 supermarkten geboden, maar moet volgend jaar in elk AH-filiaal beschikbaar zijn.
C&A introduceert afhaalpunten
Gepubliceerd op 26 november 2012 om 00:00
Reacties 0