'Mini-winkeltje AH beste premiumactie'

De jubileumactie met mini-producten van Albert Heijn is uitgeroepen tot de beste premiumactie van dit jaar. Dat maakte het tijdschrift Promz bekend, zo schrijft Distrifood op zijn site. Volgens de jury wist de marktleider zijn Zaanse roots met de speelgoedwinkel goed neer te zetten. “En dit terwijl we nooit iets horen over de roots van C1000 of Jumbo.”

“Uitstekend gecommuniceerd”, aldus een van de juryleden over de actie. “Het leuke van dit soort spaarpremiums is niet alleen dat fabrikanten hun merken blijvend gebruikt zien worden, maar ook dat het niet uitmaakt of je het compleet hebt en, belangrijke nog, of je dubbele hebt.” De enige kritiek die Albert Heijn rondom zijn actie ontving, ging over de speelgoedkassa’s die voortijdig op waren.

Ook het boerenbont-en-bonterservies van Unox, de boeren-campagne van BlueBand en de spaaractie voor sinterklaasboeken van Douwe Egberts vielen bij de jury in de smaak. De Geluksvogels van C1000 rond het Europees Kampioenschap vielen de jury daarentegen ernstig tegen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!