Urban Outfitters is in de VS vlak voor de feestdagen met een mobiele campagne gestart. Met grote advertenties op de mobiele site Gothamist.com hoopt de modeketen gebruikers op het laatste moment nog naar zijn webwinkel of de dichtstbijzijnde fysieke vestigingen te sturen.
“Locatie is absoluut een aspect om rekening mee te houden tijdens het aanspreken van een specifieke doelgroep op zijn mobiele telefoon”, vertelt Cezar Kolodziej, ceo van Iris Mobile, aan Mobile Commerce Daily. Door middel van GPS krijgen gebruikers, die de advertentie aanklikken, een route te zien richting de Urban Outfitters winkel die het meest in de buurt is. Daarnaast kunnen consumenten op categorie winkelen, reviews van producten bekijken en zich inschrijven voor nieuwsbrieven.
“Er is een groot verschil in de manier waarop consumenten omgaan met hun PC's, laptops, tablets en mobiele telefoons”, aldus Kolodziej. “Meer online verkeer richting de mobiele sites drijven is één ding, maar de aankoopervaring intuïtief en snel maken voor hen die onderweg zijn, heeft nog veel aandacht nodig.”
Urban Outfitters lanceert campagne met mobiele routeplanner
Gepubliceerd op 21 december 2012 om 00:00
Reacties 0