Winnaars boekenactie RetailTrends Media

RetailTrends Media geeft het boek 'Schizofrene marketing, Integratie van online- en offline' van Joris Merks weg. De redactie ontving tientallen mails van lezers die de uitgave van Scriptum graag ontvangen. Vijf van hen mogen wij blij maken.

De winnaars van de boekenactie zijn:
J.C.W. Habraken (eigenaar Mignon Juwelier & Stijl in Trend)
Anita Bleij (vastgoedmanager winkels, Grontmij Vastgoedmanagement)
Pepijn Aardewijn (category en productmanager, Vitaminstore)
Jos Voss (senior industry analyst retail & wholesale, Rabobank International)
Remon Bosch (franchisenemer, Shoeby)

Houd RetailNews in de gaten voor nieuwe boekenacties.


Inschrijven voor de gratis dagelijkse nieuwsbrief? Klik hier

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!